تبلیغ در گوگل

تبلیغ در گوگل با پایین ترین تعرفه

تبلیغ در گوگل

تبلیغ در گوگل با پایین ترین تعرفه

تبلیغ در گوگل

شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۶ ق.ظ

تبلیغ در گوگل

 

 

بسیاری از افراد در مشاغل گوناگون  (که بسیاری از این افراد مشتریان و دوستان ما در زمینه تبلیغ در گوگل هستند) تا اینکه شروع به انجام شغل خاصی می کنند به سرمایه گذاری در فعالیت های گوناگون فکر می کنند. بعضی از این افراد بر این باور اند که خرید و فروش مسکن فعالیت خوبی برای سرمایه گذاری است. برخی دیگر بر این عقیده اند که خرید و فروش ماشین می تواند سرمایۀ آنها را چند برابر کند یا گاهی بعضی از آنها به فکر ایجاد تجارت جدیدی می افتند اما نظر ما به این دوستان چیست؟

تبلیغ در گوگل

این اشخاص شرکت های بزرگی را کنترل  می کنند، محصولات خوبی به جامعه ارائه می کنند اما در نهایت چه کاری انجام میدهند؟ سرمایه خود را در یک جای دیگر به جز شغل و کسب و کار مختص خود سرمایه گذاری می کنند. چرا در فروش بیشتر محصولات خود یعنی تجارت مختص به خود سرمایه گذاری نمیکنند؟!!

پیشنهاد ما تبلیغ در گوگل است.

بهترین راه برای سرمایه گذاری چند برابر کردن فروش محصولات خود در زمینه تجارت اختصاصی خودتان است نه سرمایه گذاری در تجارت های دیگر که نه تخصصی در آن دارید و نه سودی برای شما دارد.

بهترین و برترین روش برای سرمایه گذاری تبلیغ در گوگل است:

به طور مثال اگر یکی از مشتریان ما بخواهد سرمایه خود را چند برابر کند میتواند یکی از کار های زیر را انجام دهد:

1-     صد ها ساعت جهت آموختن راه و روش های خرید و فروش مسکن و یا خودرو کند و بر این باور باشد که به آسانی و بدون آنکه خدمتی را به مردم عرضه بکند سرمایه خود را افزایش دهد.

2-     صد ها ساعت جهت آموختن برنامه نویسی و طراحی وب سایت بکند و بپندارد که سایت که مینویسد مانند تویتر ، یوتیوب و ...  در تمام دنیا فراگیر و مشهور شود که تقریباً کاری غیر ممکن است.

3-      صد ها ساعت جهت آموزش تبلیغ در گوگل (گوگل ادوردز) بکند و یا شخصی با این مهارت استخدام بکند و چند میلیون تومان جهت تبلیغ در گول خرج بکند تا چندین میلیون بتواند سود بکند.

به نظر شما کدام یک از 3 گذینه بالا روش بهتری برای سود بیشتری است؟

قطعاً گذینه 3 یعنی تبلیغ در گوگل.

حال وقت آن است که در این مقاله مهم یکی از مهم ترین و برترین روش های تبلیغ یعنی تبلیغ در گوگل را به شما آموزش دهیم تا به کمک آن بتوانید از روشی کم هزینه تر به سودی چندین برابر برسید:

تبلیغ در گوگل (گوگل ادوردز) چیست؟

یک سرویس آنلاین است که این امکان را برای افراد وشرکت های بازاریاب فراهم میکند تا برای رقابت با سایر بازاریابان تبلیغ در گوگل (گوگل ادوردز ) خود را در جستجوی های گوگل به نمایش در بیاورند.تبلیغ در گوگل بر پایه کلمات کلیدی که افراد برای وب سایت خود انتخاب میکند کار میکندو هر کدام ازز این کلمات به سایت مورد نظر آن کاربر لینک میشود تا با سرچ شدن آن ها در گوگل سایت آنها به نمایش در می آید و با کلیک خوردن وارد سایت آن کاربر شود.

با تبلیغ در گوگل تنها زمانی از بودجه شما کاسته میشود که سایت شما کلیک بخورد.این شعاری است که گوگل برای گوگل ادوردز (تبلیغ در گوگل) خود به کار برده است.

امکانات زیادی را به همراه دارد مثلا به بیزینس های مختلف این امکان را میدهد که برای هر کمپین تبلیغی به صورت روزانه بودجه تهیه کنید و با هر بار کلیک خوردن بر روی وب سایت شما گوگل از حساب شما هزینه کم میکند و اگر کلیک نخورد هیچ هزینه ای بابت نمایش آگهی شما در صفحه اول گوگل کم نمیکند.

درواقع میتوان گفت که در تبلیغ در گوگل به رایگان سایت شما به نمایش می آید.

سرویس های تبلیغ در گوگل (گوگل ادوردز) روی کلمات کلیدی شما تمرکز دارد به طوری که هر فرد در هر بیزینس خاص خود با تعریف کلمات مربوط به آن بیزینس میتواند آگهی تبلیغی خود را در صفحه اول گوگل بالا بیاورد به طور مثال برای آژانس های مسافرتی شخصی کلمه ی "تور استانبول" را به عنوان کلمه کلیدی تعریف میکند.اگر فردی در موتور جستجوی گوگل کلمه ی "تور استانبول" را سرچ کند آگهی تبلیغی آن آژانس را با توجه به میزان هزینه ای که آن آژانس برای آن کلمه قرار داده است میتواند آن آگهی تبلیغی را در صفحه ی اول خط اول یا خط دوم و... ببیند.

این را هم در نظر داشته باشید که اگر آژانس دیگری این کار را با هزینه ی بیشتری برای آن کلمه انجام داده شده باشد

آگهی شما بعد از آن آژانس به نمایش در می آید و شما میتوانید با تغییر بودجه هر کلمه محل قرار گیری آگهی خود را تغییر دهید.

برای فهمیدن این که آگهی یک سایت با تبلیغ در گوگل در یک جایگاهی قرار گرفته است باید به زیر آن آگهی توجه کرد مثلا به تصویر زیر توجه کنید

تبلیغ در گوگل

با نمایش کلمه ی  Ad در زیر آگهی میتوان فهمید که آن سایت از تبلیغ در گوگل (گوگل ادوردز) استفاده کرده است.

برخی از  تعریف های تبلیغ در گوگل یا گوگل ادوردز:

شاید در دنیا بسیاری از افراد برا جستوجوی کلمه ی مورد نظر خود از سایر موتور های جستجوگر مانند Bing   و یا Yahoo استفاده کنند اما ما با قاطعیت به شما می گوییم که 99% افراد در ایران از google   برای این کار استفاده میکنند. و بد نیست این را هم بدانید که تبلیغ در گوگل یا گوگل ادوردز بزرگترین منبع در آمد گوگل به حساب می آید.

به طوری که بیش از 95% از در آمدی که گوگل در سال کسب میکند از تبلیغ در گوگل یا همان گوگل ادوردز است و بد نیست این را نیز بدانید که بیش از ا میلیون بیزینس در دنیا از تبلیغ در گوگل استفاده میکنند. یعنی هزینه های بسیار زیادی را در تبلیغ در گوگل سرمایه گذاری می کنند.

البته با تبلیغ در گوگل امکان این نیز وجود دارد که به کمک آن علاوه بر نمایش سایت شما در گوگل ادوردز (تبلیغ درگوگل) در سایر موتور های جستجو گر نیز به نمایش در بیاید.

در مقاله های آینده اطلاعات دیگری درباره تبلیغ در گوگل برای شما دوستان فراهم خواهیم کرد.

شرکت نوین ایده
🌎 http://novinideh.com/
☎️ 02188918058
📞 09123233064

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۸
novin ideh1

نظرات  (۲)

.........

عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی