تبلیغ در گوگل

تبلیغ در گوگل با پایین ترین تعرفه

تبلیغ در گوگل

تبلیغ در گوگل با پایین ترین تعرفه

شروع تبلیغ در گوگل

سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۶ ق.ظ

برای شروع تبلیغ در گوگل :

در ابتدا قول بدهید که حتماً این ۳ کار را انجام بدهید:

1.     زیاد پول صرف انجام تبلیغ در گوگل انجام ندهید. بودجه ی خاصی را هر روز برای این کار اختصاص دهید. این بودجه می تواند به مقدار کمی مانند 40 دلار باشد یا حتی30 دلار. برای شروع تبلیغ در گوگل  این مقدار کافی است.

2.     لازم نیست مراحل کار را پیچیده کنید. رابط کاربری تبلیغ در گوگل پیچیده است بطوریکه به سادگی میتوان در آن گم شد.. همه چیز را ساده نگه دارید. به همان اندازه که پلت فرم در آغاز به شما اجازۀ کار می دهد کافی است.

3.     صبر داشته باشید. مهم ترین قسمت در تبلیغ در گوگل، صبر است. ۹۹% از اشخاصی  که در تبلیغ در گوگل ضرر می کنند علت آن ، این  است که صبور نیستند و خیلی زود امید خود را از دست میدهند (یا اینکه مقدار زیادی در زمان کوتاهی هزینه می کنند). کمی صبور باشید. تبلیغ در گوگل به زمان احتیاج دارد.

اجازه بدهید با چند مبحث ابتدایی شروع کنیم.

نگاهی کلی به تبلیغ در گوگل:

در این بخش برخی اصطلاحات و عباراتی که برای کار با تبلیغ در گوگل باید آنها را بدانید را با هم مرور می کنیم:

Keyword   یا کلمۀ کلیدی، کلمه یا عبارتی است که افراد در سراسر دنیا آن ها را درموتور جستجوی گوگل search میکنند و سپس سایت شما را مشاهده می کنند. سایت و آگهی شما تنها برای کلمات کلیدی که انتخاب می کنید نشان داده میشود.

تبلیغ در گوگل تعداد کلیک هایی که بر سایت  شما می شود را می شمارد و سپس به ازای هر کلیک از حساب شما پول می گیرد. همچنین تبلیغ در گوگل تعداد اثر گذاری ها  (Impressions) را نیز می شمارد. Impression تعداد بار هایی هستند که نشان می دهند سایت شما چند بار درصفحه های  گوگل برای کلمه کلیدی ست شده نشان داده شده است.

اگر تعداد click ها را بر تعدادImpression  ها تقسیم کنید، عددی که به دست می آید نشان دهندۀ نرخ کلیک بر اساس میزان بازدید آگهی است (یا همان CTR  یا  (Click through rate. این آمار نسان میدهد درصد افرادی را که از طریق کلیک کردن سایت شما به صفحۀ سایت تان مراجعه کرده اند. دانستن CTR اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که به شما نشان می دهد کدام یک از آگهی تبلیغ تان تاثیرگذارتر است.

تبلیغ در گوگل مانند یک حراجی است. شما باید بودجه و پیشنهاد خود را اراعه دهید. پیشنهاد شما نمایشگر این است که شما می خواهید برای دونه هر کلیک چه میزان هزینه کنید. اگر حداکثر هزینه  تعیینی شما برای هر کلیک 1 دلار باشد، گوگل سایتتان را به نمایش در می آورد مگر اینکه دیگران برای آن کلمۀ کلیدی هزینه بیشتری تعیین کرده باشند.

از آنجاییکه تبلیغ در گوگل می خواهد درآمد خود را به بالاترین حد ممکن برساند، بنابراین به طور طبیعی، تبلیغاتی را نمایش می دهد که بیشترین هزینه برای آن کلمه کلیدی پیشنهاد شده باشد.

با این حال، اگر مردم برای کلمه کلیدی انتخابی شما هزینه پایین تری ارائه کنند، گوگل تمام پول شما را مصرف نمی کند، بلکه سعی می کند Impression ها و پیشنهادات را بهینه سازی کند. بنابراین ممکن است در نهایت حتی کمتر از 1 دلار برای هر کلیک مصرف کنید.

10 استراتژی همیشه سبز برای موفقیت در تبلیغ در گوگل:

هزینۀ پرداختی بابت هر کلیک (CPC  یا همان Cost per click ) می تواند کم تر از پیشنهاد نهایی شما باشد. به خصوص اگر سایت شما از کیفیت خوبی برخوردار باشند. این امتیاز به عواملی مانند تجربۀ کاربر بروی Landing Page رسایت تبلیغی شما و ارتباط میان موضوع وب سایت و تبلیغ شما بستگی دارد.

گوگل تمایل ندارد تبلیغی بی کیفیت را برای مخاطبان خود به نمایش در بیاورد حتی اگر آن تبلیغ بالاترین پیشنهاد قیمتی را داده باشد. گوگل آنقدر به کاربران خود اهمیت می دهد که ترجیح می دهد تبلیغی خوب و مرتبط از سایتی که مبلغ پائینی پیشنهاد داده است را در نتایج جستجو نشان بدهد.

اگر شما نتوانید کاربران خود را به مشتری تبدیل کنید، هیچ کدام از این ها اهمیتی نخواهد داشت. تبدیل کاربر به مشتری معمولاً با فروش یک محصول همراه است، اما در نگاهی کلی به این معناست که کاربر همان کاری را  می کند که شما می خواهید.

بنابراین این تبدیل در تبلیغ در گوگل تنها به معنی خرید نیست. برای مثال ثبت ایمیل در یک فرم یا وارد نمودن اطلاعات فردی می تواند target شما از این تبدیل باشد. در بیشتر موارد، تبدیل کاربر به مشتری برای پول انجام می شود.

معمولاً بیزینس ها به سرعت، صد ها دلار را درتبلیغ در گوگل مصرف می کنند. از آنجاییکه بودجۀ تعیین شده در تبلیغ در گوگل به صورت روزانه است، تا زمانیکه شما روند تبلیغات را pause نکنید، این روند برای همیشه ادامه می یابد.

تصور کنید که ۱۰ کمپین مختلف برای کلمات کلیدی گوناگون درست کرده اید و برای هر کدام روزانه ۱۰ دلار بودجه مشخص کرده اید. اگر اجازه دهید کمپین هایتان برای ۱ ماه فعالیت کنند، اگر حواستان نباشد در آخر ماه باید ۳۰۰۰ دلار به گوگل بدهید.

به همین خاطر شما باید سعی کنید که کاربران را به مشتری تبدیل کنید تا بتوانید بودجه ای را که صرف گوگل ادوردز کرده اید مجدداً کسب کنید.

پس برای آنکه بتوانید از تبلیغ در گوگل کسبِ درآمد کنید، باید محصولی بفروش برسانید. مگه نه؟

برای همین است که ما بیزینس خود را با تبدیل کاربر به مشتری آغاز می کنیم. در مقاله بعدی چگونگی راه اندازی اکانت تبلیغ در گوگل  را به شما آموزش می دهیم.

با مقاله های آیینده ی ما در تبلیغ در گوگل همراه باشید.

نظرات  (۲)

۰۴ آبان ۹۸ ، ۲۱:۱۸ آکادمی کسب وکار اینترنتی وبکیما

وبلاگ خوبی دارید

http://fitonia.ir به پیج مام بیاید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی