تبلیغ در گوگل

تبلیغ در گوگل با پایین ترین تعرفه

تبلیغ در گوگل

تبلیغ در گوگل با پایین ترین تعرفه

مراحل نهایی راه اندازی تبلیغ در گوگل

پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۶ ق.ظ

 

مراحل پایانی تبلیغ در گوگل

مرحلۀ ۵: اولین کمپین تبلیغ گوگل خود را ایجاد کنید

بعد از مشخص کردن بودجۀ مصرفی هر روز خود برای تبلیغ در گوگل  (که ما در این مقاله 6$ را برای این کار برگزیدیم)، وقت آن است که موقعیت جغرافیایی مد نظر خود را برای به نمایش در آمدن تبلیغتان در آن منطقه محدود کنید. اگر شغلتان فقط  در آمریکا فعالیت می کند، گزینۀ United States را برای محدوده تبلیغ در گوگل خود انتخاب کنبد. (متاسفانه به علت تحریم های موجود، ایرانیان امکان استفاده از محدود کردن موقعیت های جغرافیایی  در تبلیغ در گوگل را ندارند. پس، برای  راه اندازی تبلیغ در گوگل باید گزینه All Countries را برگزینید(.

در قسمت Networks، تیکِ گزینۀ Display Network را بردارید. شما تنها می خواهید که تبلیغتان در نتایج جستجوی گوگل نشان داده شود، نه در وب سایت های رقبایتان.

 

در این صورت کلمۀ کلیدی خود را به تبلیغ در گوگل بدهید (نگران پیشنهادات خود تبلیغ در گوگل نباشید، بعداً این امکان را دارید که آنها را به تبلیغ در گوگل خود اضافه کنید) و هزینه  خود را ۳ دلار تعیین کنید.

بسیار خوب! حالا تنها چیزی که لازم دارید، یک آگهی برای تبلیغ در گوگل است.

مرحلۀ ۶: نوشتن متن تبلیغ در گوگل

بسیار خب، برای نوشتن یک آگهی تبلیغی خوب در تبلیغ در گوگل چه چیزهایی لازم داریم؟

دقت در نوشتن متن تبلیغ در گوگل بسیار اهمیت دارد. در تبلیغ در گوگل با محدودیت تعداد کاراکتر برای نوشتن متن آگهی تبلیغ مواجه هستیم. پس بهتر است همه مطالب مختصر و واضح توضیح داده شود. داشتن یک شعار تبلیغاتی خوب و ارزشمند می تواند به موفقیت تبلیغ تان در گوگل کمک کند. در اصل، شما باید در یک بند کوتاه مزایای شغل خود را برای مشتریانتان توضیح کنید.

شعار تبلیغاتی پیتزا دومینو را می دانید؟!!!!

پیتزای شما داغ و تازه در کمتر از ۳۰ دقیقه به دستتان  می رسد، در غیر این صورت پیتزایتان مجانی است!

شما از یک پیتزا فروشی چه انتظاری دارید؟ جز اینکه غذای تان را سریع  و داغ به شما بدهد، آیا خواسته دیگری هم دارید؟

پیشنهاد من این است مقداری در مورد نحوۀ تجارت خود فکر کنید تا متوجه شوید سرویسی  که به مردم ارائه می کنید چه تفاوتی با دیگران دارد. شما چه مزایایی به مشتریان پیشنهاد می کنید که رقبایتان از ارائۀ آنها معذورند؟ دقیقاً همان ویژگی ها را در آگهی تبلیغ در گوگل خود برجسته کنید.

قرار دادن آدرس یا شماره تلفن(Call To Action)  در آخر آگهی تبلیغ در گوگل الزامی است. ساده ترین راه برای دریافت کلیک از طرف کاربران این است که از آن ها درخواست کنید.

در مقاله های قبلی در باره ی کلمه کلیدی  cheap bricks"" (آجر ارزان) صحبت کردیم به آن مراجعه بکنید.

در این آگهی، نه تنها از کلمه کلیدی انتخابی به درستی استفاده نشده است (قطعاً در متن آگهی تبلیغ در گوگل از عبارت کلیدی مورد نظرتان استفاده کنید)، بلکه آنها از کاربران نمی خواهند در برابر این آگهی کاری انجام دهند. نه شمارۀ تلفنی در زیر وجود دارد و نه گفته شده با کلیک بروی آگهی چه اتفاقی خواهد افتاد.

اگر توجه کنید در پایان متن نوشته شده است، با n   سال تجربه. این عبارت برای کاربر چه معنایی دارد؟ هیچی. آنها به کاربران نمی گویند که چه کاری انجام دهند، پس آنها هم هیچ عملی انجام نمی دهند.

یک مورد دیگر از عوامل مهم در تبلیغ در گوگل، نمایش URL سایت شماست. لینک سبز رنگی که در زیر عنوان آگهی تبلیغ در گوگل شما قرار دارد، آدرس سایت شما یا همان URL سایت شماست  URL شما می تواند هرچیزی که می خواهید باشد، اما دامنۀ آن باید با دامنۀ صفحۀ لندینگ شما یکی باشد.

تلاش کنید همیشه در URL صفحۀ لندینگ خود از کلمۀ کلیدی انتخابی خود برای تبلیغ در گوگل استفاده کنید. این کار به سود تبلیغ در گوگل تان خواهد بود.

اکنون، با رعایت این نکات تبلیغ در گوگل خود را درست کنید. در زیر نمونه ای از محیط جدید تبلیغ در گوگل را می توانید مشاهده نمایید:

تبلیغ در گوگل

 

 

در بالا که داشبورد جدیدی از تبلیغ در گوگل است میتوانید بفهمید که چه گذارش دقیقی گوگل در اختیار ما میگذارد.

 

به طور مثال اگر آدرس وب سایت شما wesellcheapbricks.com )ترجمه: ما آجر ارزان می فروشیم.کام) باشد. لازم است که این کلمه کلیدی را در متن تبلیغ در گوگل هم نمایش دهیم.

نکتۀ حرفه ای: می توانید پروتکل http:// را از تبلیغ در گوگل خود حذف کنید تا فضای بیشتری برای وارد کردن کلمه کلیدی تان داشته باشید.

حال می خواهیم تبلیغ موجود در تصویر بالا را برایتان تشریح کنیم:

عنوان تبلیغ در گوگل

“Get cheap bricks fast” )به معنی تحویل سریعِ آجر ارزان قیمت) عنوانی است که فقط بروی کلمه کلیدی متکی نیست و به همین دلبل به چشم می آید. کلمه Get )به معنی دریافت) باعث می شود که اشخاص نیازمند آجر با دیدن این تبلیغ در گوگل، کاری انجام دهند. در حقیقت این کار باعث می شود بروی تبلیغ شما کلیک شود.

حتما بخوانید:  چگونه یک شرکت سئو معتبر را شناسایی کنیم؟

 

نمایش URL

دوباره می گوئیم، در این قسمت می توانید پروتکل http را از ابتدای آدرس خود بردارید تا کلمه کلیدی “cheap-bricks”   (به معنی: آجر ارزان قیمت) در آخر آن کامل نمایش داده شود. این کار باعث می شود کلمه کلیدی انتخابی تان بیشتر به چشم بخورد و  تبلیغتان برای آن کلمه کلیدی مرتبط باشد.

متن تبلیغ در گوگل

فقط ۲ خط برای متن شما در نظر گرفته شده است که فضای زیادی برای انتقال پیام نیست. متن موجود در تصویر بالا “Our bricks are cheap and delivered within 2 days.” می باشد (به معنی: آجرهای ما ارزان هستند و دو روزه به شما تحویل داده می شوند). واضح تر از این نمی توان سخن گفت. البته کلمۀ ارزان در همۀ تبلیغات می تواند کاربردی باشد، البته خب، برای جلب توجه مشتریان از آن استفاده می کنیم.

تحویل دو روزۀ بار آجر قطعاً ویژگی است که همۀ کارخانه های آجر پزی و شرکت های مصالح ساختمانی ارائه نمی دهند. بنابر این قطعاً استفاده از آن نتایج مثبتی در پی خواهد داشت.

Call To Action )قرار دادن آدرس، شماره تماس و  در تبلیغ در گوگل(

“Order today” )به معنی: همین امروز سفارش دهید). دیگر چه چیزی نیاز است در متن قرار داده شود؟

لازم نیست از علامت تعجب استفاده کنید چون تبلیغ در گوگل اهمیت زیادی به این علامت های نگارشی نمی دهد، اما می تواند سبب افزایش کلیک بروی آگهی تبلیغ در گوگل شما شود.

همه چیز آماده است؟ خب، حالا بروی دکمه save کلیک کنید تا به سراغ ادامۀ کار برویم.

ادامه ی محتویات مقاله مربوط به تبلیغ در گوگل ما را در blog   دیگر ما مشاهده کنید.

 

نظرات  (۷)

جذاب مثل همیشه
۲۴ مرداد ۹۸ ، ۲۱:۳۴ کرکره برقی

سایت بسیار خوبی دارین

۳۱ مرداد ۹۸ ، ۱۲:۰۲ اجاره خودرو

کرایه خودرو امروزه در اغلب شهرهای کشورمان رایج شده و موسسات زیادی در زمینه کرایه خودرو بدون راننده و با راننده فعالیت می کنند. اجاره خودرو بدون راننده در کرج یکی از پرکاربردترین نوع در زمینه اجاره خودرو می باشد. مشتریان اجاره خودرو بدون راننده در بیشتر مواقع افرادی هستند که خودرو شخصی نداشته و یا ماشین آنها دچار مشکل شده است.

 

سعادت رنت

۲۱ مهر ۹۸ ، ۱۲:۴۴ بوت زنانه ساق دار

مطالب جذاب و خوبی دارید بسیار ممنونم

خیلی خوب بود

۲۰ دی ۹۹ ، ۰۰:۳۹ طراحی سایت با وردپرس

مطالب جذاب و خوبی دارید

۲۰ دی ۹۹ ، ۰۰:۴۲ طراحی سایت با وردپرس

<"a href="https://pangereh.com/adwords.html">هزینه تبلیغ گوگل</a>

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی